Poznaj oprogramowanie dla działów IT

Narzędzie do centralnego zarządzania komputerami

Centralne zarządzanie komputerami – system ITManager

System ITManager od ponad 17 lat rozwija zespół doświadczonych architektów i programistów. ITManager zapewnia zgodne z najlepszymi praktykami centralne zarządzanie infrastrukturą informatyczną oraz procesami IT w organizacji. Wbudowany w system zestaw narzędzi wspiera administratorów IT w codziennych obowiązkach, a modułowa budowa pozwala dobrać i wdrożyć wymagane funkcjonalności. Jest to jedno z najskuteczniejszych narzędzi na rynku, które pomaga organizacjom sprostać wymaganiom RODO.

ITManager został zaprojektowany w oparciu o nowoczesną trójwarstwową architekturę (agent/serwer aplikacji/baza danych), która umożliwia instalację wydajnych, tzw. „cienkich” klientów, co w praktyce przekłada się na stabilną i sprawną pracę systemu, w żaden sposób nieobciążającą stacji roboczych użytkowników końcowych.

Wdrożenie systemu ITManager jest profesjonalną i kompleksową usługą, która obejmuje instalację oprogramowania, indywidualną parametryzację, szkolenie administracyjne dla zespołu IT oraz wsparcie powdrożeniowe.

System jest używany przez ponad 1500 przedsiębiorstw i urzędów na terenie całego kraju.

Funkcjonalność systemu ITManager

Baza konfiguracji komputerów oraz oprogramowania

Automatyczna inwentaryzacja konfiguracji sprzętowo-systemowej zarejestrowanych komputerów. Automatyczna analiza zmian konfiguracji oraz odczyt aktualnych parametrów stanowisk. Powiadamianie administratorów o wykrytych nieprawidłowościach.

Zarządzanie legalnością oprogramowania

Odczyt zainstalowanych aplikacji oraz analiza zawartości dysków twardych użytkowników. Precyzyjna identyfikacja oraz ewidencja zainstalowanego oprogramowania. Automatyczny wewnętrzny audyt legalności oprogramowania bazujący na dedykowanej liście wzorców aplikacji.

Zdalne zarządzanie i automatyzacja

Zdalne połączenie ze stanowiskiem komputerowym w formie przejęcia pulpitu oraz transferu plików w sieci LAN/WAN. Zarządzanie wykonywaniem kopii zapasowych danych użytkownika oraz uruchamiania zadań i polis instalacyjnych i wg dynamicznych grup stanowisk w skali całej organizacji.

Komunikator

Bezpieczna, wydajna i szyfrowana komunikacja wewnątrz organizacji. Wysyłanie wiadomości tekstowych, połączenia audio- wideo, udostępnianie ekranu oraz tworzenie zdalnych konferencji.

Monitoring sieci LAN

Zwiększenie bezpieczeństwa dzięki cyklicznemu skanowaniu sieci LAN wraz z analizą wykrytych urządzeń. Wykorzystanie protokołu SNMP dostarcza informacji na temat urządzeń drukujących oraz urządzeń sieciowych. Analiza ruchu sieciowego oraz aktualnych powiązań pomiędzy urządzeniami w formie aktywnej mapy sieci.

Monitoring użytkowników

Odczyt informacji na temat rzeczywistej aktywności pracowników. Przegląd czasów logowania, uruchamianych aplikacji, odwiedzanych stron internetowych oraz analiza wydruków. Blokada i nadzór napędów wymiennych wraz analizą kopiowanych danych.
Referencje
Z perspektywy czasu możemy potwierdzić, że jesteśmy zadowoleni z użytkowania ITManagera. System sprawdza się również jako narzędzie wspierające organizację pracy zdalnej, gwarantując ciągłość pracy urzędu i zwiększając komfort pracy pracowników. Umożliwia administratorom rozwiązywanie problemów codziennych i „niecodziennych”, m.in. zdalną instalację czy naprawy bez konieczności rozszerzania uprawnień użytkownikom.
Krzysztof Breguła

Administrator Referatu Zarządzania Aplikacjami w Urzędzie Marszałkowskim Województwa Śląskiego

Możliwość zdalnego wsparcia użytkowników to kluczowa funkcjonalność wdrożonego systemu. Specyfika naszej działalności nie pozwala na fizyczną obecność działu IT przy rozproszeniu jednostek na tak dużym obszarze oraz na zapewnienie dostępności wykwalifikowanej kadry specjalistów.
Mariusz Banasiak

Senior IT Manager w AMIC Energy

Przy wyborze systemu do centralnego zarządzania infrastrukturą informatyczną decydujący wpływ miało wieloletnie doświadczenie producenta systemu, funkcjonalność samego oprogramowania oraz prosta i wygodna administracja. Tym samym rekomendujemy system ITManager, który znacząco usprawnił naszą pracę.
Piotr Stankiewicz
Dyrektor Działu IT firmy Konsalnet Holding S.A.
Zobacz możliwości systemu ITManager
System ITManager
makra automatyzujące procesy instalacyjne oraz konfiguracyjne
Najnowsze rozszerzenie modułu automatyzacji w zakresie nagrywania makr dowolnie wskazanego interfejsu użytkownika. Zobacz jak łatwo wykonać instalację aplikacji z pliku exe, wymagającej fizycznej aktywności administratora oraz jak skonfigurować dowolną aplikację Windows
System ITManager
budowa i podstawy konfiguracji
Zapraszamy do zapoznania się z podstawowymi informacjami na temat systemu ITManager. Zobacz konsolę zarządzającą, autoryzację użytkowników, aktywną listę komputerów oraz konfigurację agentów. Poznaj metody instalacji składników systemu oraz informacje pobierane automatycznie z ActiveDirectory.
Korzyści wdrożenia systemu ITManager
9

Bezpieczeństwo

Zabezpieczenie przed nieautoryzowaną instalacją nielegalnego oprogramowania. Ochrona danych osobowych oraz informacji przed wyciekiem.
9

Oszczędność

Korzystny stosunek ceny do oferowanych funkcji. Optymalne wykorzystanie posiadanej infrastruktury bez przepłacania za niewykorzystany potencjał.
9

Jakość

Wsparcie realizacji celów biznesowych w planowaniu oraz zarządzaniu zasobami informatycznymi.
9

Wzrost

Większa skuteczność i wydajność działu IT dzięki automatyzacji i scentralizowanemu zarządzaniu.
9

Elastyczność

Możliwość dopasowania zakresu funkcjonalnego do konkretnych wymagań Klienta.
9

Polski producent

Zaprojektowany i rozwijany przez doświadczonych architektów z myślą o polskim porządku prawnym i organizacyjnym. Profesjonalne wsparcie w języku polskim.

Profesjonalny system klasy ITSM

OXARI – profesjonalny system ITSM

OXARI to profesjonalny system klasy ITSM ServiceDesk zgodny ze standardem ITIL, wzbogacony o zestaw narzędzi potrzebnych zespołom IT. System jest zarządzany i obsługiwany przez dowolną przeglądarkę internetową i pozwala na samodzielne zaprojektowanie wszystkich elementów interfejsu użytkownika.

System został zaprojektowany do uruchomienia w modelu SaaS/Cloud lub instalacji w infrastrukturze klienta. Konfiguracja pozwala na współpracę z komercyjną bazą danych (Microsoft SQL Server) jak również z otwartą bazą danych PostgreSQL oraz środowiskiem

Korzyści z wdrożenia OXARI
  • funkcje narzędziowe oraz procesowe w jednym systemie
  • dostęp w chmurze lub instalacja we własnym środowisku
  • zgodność ze standardem ITIL
  • elastyczny webowy interfejs użytkownika
  • reguły sterujące logiką pracy systemu
  • instalacja na platformach Windows, Linux, PostgreSQL, Microsoft SQL
  • dedykowany zespół konsultantów technicznych

Produkty

OXARI ServiceDesk

Rejestracja dowolnego zgłoszenia serwisowego o charakterze incydentu oraz requestu wraz z realizacją procesu jego obsługi. Przydzielanie opiekuna (inżyniera), przekazywanie do wybranej linii wsparcia, zmiana statusu, priorytetu oraz wysyłanie powiadomień mailowych.

OXARI CMDB

Centralna baza informacji na temat komponentów tworzących infrastrukturę IT. Budowanie relacji pomiędzy elementami konfiguracji (CI). Efektywne zarządzanie usługami IT wraz ze śledzeniem zmian w infrastrukturze. Analiza wpływu incydentów na działania krytycznych usług.

OXARI Asset Management

Systemowa ewidencja dowolnych typów zasobów wraz z analizą aktualnej lokalizacji. Monitoring aktywnych urządzeń, przegląd historii powiązań, optymalizacja posiadanych zasobów. Zarządzanie procesem wydania oraz zwrotu zasobów.

OXARI MDM

Centralne zarządzanie i ewidencja firmowych urządzeń mobilnych. Zdalna instalacja aplikacji, blokada urządzenia, podgląd ekranu oraz wysyłanie powiadomień systemowych. Analiza historii lokalizacji urządzenia. Kopia zapasowa danych użytkownika.
Referencje
W okresie pracy hybrydowej szukaliśmy rozwiązania, dającego możliwość zdalnego wsparcia pracowników naukowych i administracyjnych. OXARI w skonsolidowany sposób usprawniło realizację zadań mojego działu, scalając je w jednym, sprawnym systemie.
Sławomir Paszkiewicz
Dyrektor Centrum Nowoczesnych Technologii UO Uniwersytet Opolski
Od profesjonalnego systemu ITSM oczekujemy przydatnych funkcji, ale także elastycznej konfiguracji oraz intuicyjnego interfejsu. To wszystko mamy w OXARI, który dostosowaliśmy do naszych potrzeb. Wysoko oceniamy również współpracę z producentem.
Łukasz Mądrzyk
Kierownik Pierwszej Linii Wsparcia AUTO PARTNER SA
Każdego miesiąca obsługujemy kilka tysięcy zgłoszeń za pomocą OXARI. Dzięki modułowi ServiceDesk procesy są sprawne i usystematyzowane. Praca z interfejsem jest wygodna. Na plus oceniam również elastyczność systemu oraz możliwość integracji poprzez API z systemami zewnętrznymi.
Tomasz Bukała
IT Director/CIO No Limit Sp. z o.o.
Jak działamy?
9

Konsultacje

Analizujemy aktualnie działające procesy w infrastrukturze klienta, przedstawiamy możliwości i korzyści wynikające z wdrożenia zunifikowanego systemu zarządzania.
9

Prezentacja, demo, poc

Zapewniamy indywidualne prezentacje systemu oraz dostęp do pełnej funkcjonalności OXARI w postaci środowiska chmurowego lub dedykowanej instalacji w środowisku klienta.
9

Wdrożenie i szkolenie

Proces wdrożenia jest realizowany przez doświadczony zespół inżynierów zgodnie z ustalonym harmonogramem i zakresem działania. Standardem wdrożenia jest szkolenie użytkowników organizowane w postaci tematycznych, cyklicznych spotkań.
9

Wsparcie powdrożeniowe

Nasi konsultanci są w gotowości na etapie produkcyjnego uruchomienia systemu. Analiza przebiegu i logiki pracy w czasie rzeczywistym pozwala na szybką reakcję i wprowadzenie zmian.
9

Wsparcie techniczne

Wraz z wdrożeniem systemu OXARI każdy klient otrzymuje dostęp do zespołu wsparcia technicznego, zapewniającego realizację zgłoszeń serwisowych zgodnie z ustalonym terminem realizacji.

Zainteresowany?

Umów się na spotkanie. Nasi eksperci odpowiedzą na pytania

 

OXARI oraz ITManager to obecnie najczęściej wybierane polskie systemy klasy IT Service Management

O Infonet Projekt

Świadczymy kompleksowe usługi z zakresu budowy, zarządzania, utrzymania i serwisu infrastruktury IT. Specjalizujemy się w rozwiązaniach storage, backup, wirtualizacji, jak również integracji sprzętowejsystemowej. Przeprowadzamy audyty infrastruktury, wdrażamy wysoce wydajne, stabilne i bezpieczne rozwiązania, a na kolejnych etapach współpracy utrzymujemy wdrożone środowisko. Zapewniamy także najwyższej jakości usługi serwisowe gwarancyjne i pogwarancyjne w ramach długoterminowych kontraktów. Jesteśmy również producentem oprogramowania. Nasze systemy – ITManager oraz OXARI to obecnie najczęściej wybierane polskie rozwiązania klasy IT Service Management.